Sonntag, 1. April 2012

ce refuză oamenii să înțeleagă ....

este, printre altele, și faptul că se anunță timpuri foarte complicate în general pentru existența humanoidă, din toate punctele de vedere. Suntem deja contemporani cu un lanț întreg de crize, pe lângă cea economico-financiară. Suntem în criză acută de moralitate, de fapte bune, de toleranță, excelăm în orgolii exacerbate. Suntem în criză de respect reciproc, de înțelegere reciprocă, de educație și bune maniere. 
DA, sunt de acord că infrastructura marilor orașe din România, deși este un bun public care ar fi putut arăta ”zeiss”, pentru că io știu că mi-am plătit conștiincios toate dările către stat, în ultimii 22 de ani, nu oferă ceea ce vrea fiecare și nici nu va oferi vreodată. Asta e, asta avem, cu asta mărșăluim, șoselele nu sunt din elastic.
Este la ordinea zilei că șoferii transformă, la orele de vârf mai ales, două benzi de circulație în trei. Dar măcar când nu fac acest lucru, infrastructura carosabilului - așa de rahat cum este - tot oferă loc suficient pentru ca cei care au ales bicicleta ca mijloc de transport să se poată deplasa fără incidente pe partea dreaptă a carosabilului. 
Nici nu au pretenții mari, ci doar să folosească un spațiu nefolosit. Căci spațiul acela, cu toate neajunsurile lui (găuri de canale și gropi și mizerie), ar exista pe orice arteră, dacă șoferii ar fi doar un pic mai educați, mai toleranți etc.

Refuz să comentez în sine dialogul surprins și distribuit de Alex Dumbravă. Nu prea este ceva demn de rasa umană, ce ar putea fi comentat pe text. Aici este doar o foarte infimă parte dintr-un dialog absolut elucubrant care se întinde pe un spațiu foarte generos și degenerează într-un șir de insulte care mai de care mai ”intelectuale”. Eu am știut mereu că femeile sunt mai rele, de regulă. Dar personajul Magdalena Radu este o întruchipare excelentă a termenului de ”răutate”, printre muuulte alte adjective și atribute care i s-ar potrivi. Bogdan Comănescu se prezintă în calitate de ”GM la Accelera Business Strategy”, absolvent al École hôtelière de Lausanne și al ”Academie Accor”, instituții cunoscute în industria hotelieră. Fiind și eu o cunoscătoare a mediului turistic și hotelier din România, după 8 ani de activitate pe acest segment, aș putea spune că limbajul și abordarea primitivă publicată cu naturalețe pe Facebook nu mă surprinde. Nici măcar faptul că există aparent o așa mare discrepanță între imaginea pe care domnia sa dorește, prin fotografii și informații personale vizibile întregului mapamond, să o afișeze și ”gafa” cu care iese la înaintare, hodoronc-tronc, legându-se de un subiect despre care habar nu are. Dar în schimb, afirmă pe profilul său: ”Sunt pasionat de succesul clientilor mei. Imi place eficienta! Imi plac oamenii care vor sa fie mai buni!” Da .... mi-ar place să îi aud definiția ”bunului” și ”binelui”, s-ar putea să aibă o teorie eventual interesantă. Așa cum vrea să pară și maxima afișată tot pe profilul său: ”Nu conteaza ce spui! Conteaza doar ce poti demonstra!” Dacă ar fi să îl pun să demonstreze ceea ce a spus în acest dialog, cu siguranță că ar avea mari probleme de argumentație, logică și atuu uman.
Pe madam Radu ce să o comentezi, că nu merită, este o entitate neglijabilă lamentabilă, care însă ar putea avea rolul de a ne face să conștientizăm cât de falsă, cât de mascată, ascunsă, vicioasă, mizeră și non-valorică este, în general, imaginea din lumea virtuală vs. realitatea la nivel de caracter al nostru de ființă umană (ce ar trebui să aibă în dotare calități superioare ”animalelor”, adică faunei).
Sunt tristă să fiu contemporană cu noii monștrii ai omenirii și cu asemenea exemplare, de care lumea abundă, la un moment dat ne vom gândi cu nostalgie la un Ceaușică, Adolfică, Musollinică, Husseinică etc. etc. Dă-le unora că ăștia puterea supremă și îți vei dori singur cianura!
Cel puțin așa se vede din unghiul meu.
Cât de mulți sunt deja goi pe dinăuntrul lor ...... sclavi ai unui mod de viață total nepotrivit ființei bipede, omul!
http://ankaberger.blogspot.com/2011/07/cycle-to-work-scheme.html?spref=fb

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen