Dieses Blog durchsuchen

Freitag, 29. Mai 2015

Bucuria celor 11 km de bicicletă :-)

Când viața îți joacă feste, ca să mă exprim așa, te reorientezi. Și te bucuri că o poți face.
Așa că .... azi am fost pionul nr. 2 într-o ștafetă mixtă de ”triathlon de agrement” organizat de compania unde lucrez (ediția a X-a deja).
Băieții căutau un fel de Speedy Gonzales feminin, care să scoată max. 20 de minute pe cei 11 km.
Cu două ture, trei întoarceri și la fiecare tură o urcare de vreo 150 de m nu foarte lină. Și cu destul de mult volum de vânt, urcarea fiind și ea contra-curentului de-a lungul țărmului Dunării pe Donauinsel, Viena.
Și avem locul V la ștafete open, la start fiind 35 de ștafete. Locul IV din 14 ștafete mixte. Foarte tare!!
Timpul meu: 23 minute. Am depășit 10 concurenți :-)
21°C, soare, nebunie. A fost frumos. Aștept fotografiile.
A fost o zi super-nebună, dar am reușit să țin pasul, rezultatul nostru este excelent. Înotătorul a fost cel mai stresat, EL vroia podium neapărat! Dar nu prea i-a mers excelent la înot, ca urmare locul V la general este excelent pentru noi toți.
Și un interesant apus de soare la capătul de nord al insulei ....
 
P.S.
Pantalonii mei de ciclism pe care îi iubesc enorm și pe care i-am putut purta doar de două ori în 2012, că îmi erau prea strâmți și crăpau la propriu pe mine și mă gândeam să-i vând .... uite că după 3 ani le-a venit rândul, că la cât am slăbit  .... :-)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)