Dieses Blog durchsuchen

Mittwoch, 9. November 2016

Gramatică sau doar ignoranță?


Când e greu, oamenii zic: ”Dacă așa vrea dumnezeu .... asta e!”
   Dacă te îmbolnăvești și mori, zic ceilalți: ”Așa a vrut dumnezeu!”
   Dacă o întrebi pe mama de ce se simte rău, vei auzi: ”Nu știu maică, așa a dat dumnezeu!”
   Știe oare cineva ”ce” sau ”cine” este dumnezeu?
    Teoria asta cum că suntem ceea ce gândim circulă tacit de decenii întregi. Acum a devenit cunoscută grație internetului. Cum tocmai îmi zicea cineva acum câteva minute, pe Facebook, internetul oferă informație, ”e obligația fiecăruia să se informeze.”
Da, o fi ..... dar aș avea niște dubii și întrebări. 
Cum alege fiecare despre ce să se informeze? Că nah, fiecare consideră că doar tema X sau Y e importantă pentru el. Fiecare are lumea lui și prioritățile lui.
Apoi: chiar crezi tot ce citești și auzi și vezi pe internet? Cât de buni mai suntem în a filtra informația, în Epoca Manipulării?
    La momentul acesta din viața mea, mie personal mi se pare mult mai important (pentru mine și pentru omenire) să (ne) mă informez și să înțeleg faptul că ”suntem ceea ce gândim” și că ”puterea mentală” poate schimba lumea. Mentalul colectiv poate schimba lumea pe care am stricat-o. Asta mi se pare mie o temă vitală pentru specia umană. Să se informeze fiecare și să înțeleagă care e chestia cu vibrațiile, cu rezonanța, cu aura fiecăruia dintre noi, cu energiile de care NOI dispunem.
    La momentul ăsta din viața mea, mie personal mi se pare mult mai important să mă  educ în domeniul anterior enunțat decât să urmăresc campania politică din America (că dacă nu trăiesc acolo și nu am drept de vot acolo, oare cu ce ar ajuta să măcăn pe internet despre un Trump sau despre Hillary? Să mă ocup de realitatea altora, în loc să mă ocup de proximitatea mea, să o rezolv, să o armonizez - că doar așa pot avea un impact real asupra altor realități sau a realității altora!.) Trump e președinte. De ce oare? Cu siguranță Trump știe toate chichițele despre energii și mental!!! Cu siguranță că de aceea Trump este ce este, pentru că și-a exploatat potențialul energetic (cu sau fără scrupule, nu știu, nu pot comenta ce nu știu). De ce oare au fost mai mulți americani care l-au votat? Întrebarea asta e mereu valabilă și se aplică la orice țară unde președintele e ales democratic. Se aplică și la scara 3 a blocul C din cartierul Rahova, la o adică!!
   Căci, dacă toți am fi conștienți că puterea (dumnezeu) stă de fapt în noi, indiferent cum o denumim, nu ar mai fi nevoie de campanii de acest fel, nici măcar de războaie nu ar mai fi nevoie. Pentru că pun pariu că suntem mai mulți în Univers care dorim Pacea și mentalul nostru colectiv ar putea învinge.
   Deci, în loc să spunem ”că așa a vrut EL” - ar trebui să înțelegem că fiecare dintre noi este dumnezeu.
   Sunt ceea ce sunt. Sună cunoscut, nu? 
Cred că anul viitor mă apuc să citesc Biblia aia. După ce pricepi că viața ta este de fapt oglinda gândurilor tale, vei pricepe toate afirmațiile religioase și toată manipularea.
   Gândește-te la Viața Ta din urmă și vezi dacă nu e așa. 
Nu există întâmplări întâmplătoare.
Am analizat ultimii 30 de ani din viața mea. Am înțeles de ce am avut sau nu avut ceva, de ce am primit și am pierdut, de ce și de ce și de ce ..... Acum am înțeles. Acum înțeleg ce vor să spună unii prin ”am avut o revelația la vârsta de X ani și totul s-a schimbat pentru mine”.
   Știi ce ne ”omoară” pe noi, printre multe altele?
Cuvintele pe care le folosim. De multe ori nu vorbim aceeași limbă. Nu folosim aceeași gramatică, ne mai scapă câte o virgulă. Apar noi sensuri. Nu prea le avem cu pronumele personal. De aceea dumnezeu e persoana a III-a singular, in loc să fie persoana I singular.
   Totul are o explicație. 
   Sunt încă la început, dar mă informez și studiez. Desigur că mentalul este o parte din psihologie, dar este altceva. Sunt pe drumul cel bun de a înțelege și am așteptări imense cum că pot schimba realmente ceva. Mai întâi în viața mea, că așa se începe, și apoi și în a altora, dacă voi reuși, deși nu e țelul meu. Oamenii trebuie să vină singuri spre tine, dacă vor schimbări. Nimeni nu are dreptul să intervină în fluxul altuia, să se roage pentru altul fără consimțământul și știrea celuilalt. 
   Mulți spun că vor să schimbe ceva în viața lor, dar nu schimbă nimic în obiceiurile lor și în felul de a privi, nici nu încearcă să accepte alte perspective. Vor muri cu ”trebuie” și cu ”nu pot” în brațe.
   Majoritatea se roagă la El, dar nu la Sine. Să înțelegi cum e să intri în dialog cu propriile tale Energii este o revelație.
Să te rog la un El doar așa, în virtutea inerției, e pierdere de timp, ca să nu spun altfel.
   Fiecare are șansa de a alege la o adică.
   Am înțeles cu 22 de ani mai târziu, dar poate nu e prea târziu. Este singurul mod în care apreciez manipularea: aceea de a o aplica pe mine însumi, dialogând cu energiile mele, determinând vibrații și rezonanțe spre exterior. Am atâtea ”minuni” în viața mea și atâtea ”nereușite” încât pot avea o privire de ansamblu asupra a ceea ce se întâmplă de fapt.
   Habar nu avem cât de puternice sunt cuvintele pe care le folosim sau ce cuvinte vibrează negativ, ce cuvinte vibrează pozitiv. Apa reacționează la energiile transmise de noi, plantele la fel. Omul nu este superior pentru că gândește sau vorbește. Cum se explică superioritatea lui prin toate secolele de distrugere?? Ești deștept că-ți distrugi singur legătura cu Natura? Hm ..... Și e o listă foarte lungă de întrebări.
   Omul ar fi superior dacă ar înțelege ce potențial are și dacă l-ar folosi pentru armonie. Se pare că cei care au înțeles acest secret mai devreme au reușit să modeleze societatea de care dispunem azi în lume și care se prăbușește. Nu e nevoie să mă uit la televizor ca să simt asta.

Pomeneam mai sus un pic că hai să mă ocup de proximitatea mea - casa mea, sufletul meu, viața mea, țara mea, orașul meu, blocul meu, familia mea, prietenii mei - să văd ca aici să meargă totul OK, abia atunci voi avea putere să mă amestec și în realitățile sau energiile altora.
E ca la masaj:
Masajul este un schimb intens de energii, printre altele.
Există mai multe tipuri de maseuri:
- cei care maseaza pe oricine, fără să țină cont de energii, reușind să pună un perete din oțel între el și cel masat. Țelul: să încaseze banii în principiu.
- cei care nu pot masa pe oricine. Dacă energiile nu corespund, nu masa persoana respectivă. OK, a venit prima oară, îți dai seama că nu va merge, o trimiți la alt coleg a doua oară. De ce? Pentru că dacă nu rezonează energiile, maseurul va fi obosit la final, iar clientul va simți că ceva nu este OK. Nu este o situație win-win.
- cei care, având probleme în viața personală, își pierd energia și puterea de a masa. 
   Totul e pe bază de energii, absolut totul! Doar că .... ignorăm.
Eu sunt tipul de om care nu cumpăr de la un vânzător dacă nu-mi place. Așa am fost de mică!
   Am fost în vară într-un magazin de biciclete, să văd dacă au și service acolo. Și aveau. Dar ceva am simțit, nu m-am dus cu bicicleta în service acolo. Ceva energetic nu rezona cu mine.
În toamnă am intrat în alt magazin. Eh .... altă viață, altă energie!!! Mă duc acolo ori de câte ori am ocazia. Pur și simplu așa, că ceva rezonează acolo. Spațiul, oamenii, felul cum sunt aranjate bicicletele, felul cum vorbește personalul, atmosfera ..... 
   De aceea: ”Toate la timpul lor ..... ”
   Așa e toată viața noastră, dar câți conștientizează asta?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)