Dieses Blog durchsuchen

Mittwoch, 25. Juli 2012

SPONTAN: Cheile Râșnoavei Adventure 2012

Dragilor, gata! Am spus ce aveam de spus, am comentat, am primit răspunsuri, am primit feed-back de toate felurile - pozitiv, negativ, supărat, enervat și tot tacâmul - și mi-am luat un angajament: să încerc (toi-toi-toi!!!) să nu mă mai implic pentru cauzele sau interesele altora. Nu e prima oară când încerc, dar poate îmi va ieși la un moment dat.
Am renunțat să mai particip la triatlonul de la Reci. Da, și eu am renunțat. Este a patra etapă din Bioeel Grand Prix 2012 și deja a doua la care nu mai particip, deși m-am înscris și am plătit paușal pentru întregul circuit (cea mai neinspirată idee!)
 Și spontan, ieri am decis că nu voi lăsa un week-end în aer, ci voi merge la Cheile Râșnoavei Adventure.
M-am înscris la duatlon, sâmbătă, și la semi-maraton, duminică. Cam mult pentru un singur week-end, dar doar simt nevoia de relaxare, canicula din București m-a ucis, sunt ca o legumă fiartă toată săptămâna, nopți chinuite de căldură, program de birou, monitor cât cuprinde ..... Sezonul se apropie de sfârșit și mai am doar alte 3 concursuri la care vreau să mai particip, după care gata, mă declar mulțumită pentru anul acesta. De la o anumită vârstă, fiecare an activ contează infinit de mult și bucuria este total diferită pentru tot ceea ce realizezi. Nu mai e ca la 20 de ani, nici măcar ca la 35 de ani nu mai e. E total diferit și e de bine :-)
Ah, și tot ieri m-am decis (update 30 iulie: de fapt nu m-am decis, dar am tot timpul din lume deocamdată. Zilele trecute mi s-a confirmat faptul că am avut dreptate în tot ce am afirmat în materialele din 2011, linkurile se regăsesc în acest material) să particip și la triatlonul din București, de pe 26 august. Asta în pofida tuturor discuțiilor și temerilor întemeiate legate de înotul în Herăstrău. Eu oricum nu voi muri în patul meu :-)) și organizatorii au publicat măsurile pe care au de gând să le ia, pentru siguranța sportivilor. Le mai dau o șansă, fie ea și pe pielea mea. Oricum au pierdut multe puncte la TriChallenge Mamaia 2011, dar oricine mai merită o șansă, uneori.
Cheile Râșnoavei și pe Facebook :-) și aici raportul de cursă.

2 Kommentare:

  1. Crezi tu ca le poti face pe amandoua?? Eu am 30+ un pic si tot nu m-as baga la asa ceva, mai ales pe canicula asta. Succes!!!
    Ana

    AntwortenLöschen
  2. Dragă Ana, habar n-am dacă pot :-), dar încerc. Principalul e să ies din București și să fac ceva ce-mi place, nu să lâncezesc. Nu încă :-) Tentația e enormă să stau să dorm la umbră un week-end, dar vine iarna, muncesc prea mult în fața monitorului și cum nu pot schimba asta deocamdată, îmi iau revanșa în week-end. M-am supărat că nu merg la Reci (detalii tot pe blog) și d-aia zic, hai să-ncerc două-ntr-un week-end, că apoi urmează o pauză (de lucru) :-))

    AntwortenLöschen

I'm WATCHing YOU!! :-)