Dieses Blog durchsuchen

Montag, 17. Mai 2010

umor pe și despre două roți

... adică glume, bancuri, poante, ironii, perle - albe și negre - de la și despre bicicliști, despre ei și bicicletele lor ....
sau ale altora, evident!
Două blonde pe drum, pedalează. La un moment dat, una se oprește, se dă jos de pe biklă, scoate ventilul și lasă aerul să iasă afară din roți. Cealaltă întreabă: ”Fatăăă, ce faci tu acolo?” Și prima tipă dă cu răspunsul: ”Păi na, șaua e prea sus pentru mine!” Atunci cea care întrebase sare și ea jos de pe biklă, demontează șaua și ghidonul de la bikla ei și pune șaua în locul ghidonului, ghidonul în locul șeii, totul cu mișcări foarte grăbite. Prima se uită tâmp la ea și o întreabă: ”Da ce faci TU acuma, făi?” Și răspunsul se rostogolește apoteotic: ”Fatăăă,  eu mă întorc, nu mai merg cu tine. Ești prea proastă, fată!”

Biciclistul gol pușcă și polițistul:
Polițistul vede un biciclist dezbrăcat și îl oprește șocat:
”- Hei, jos de pe bicicletă. Ai înnebunit? Ce-ți veni să pedalezi așa gol pușcă pe străzi?”
”- Domnule polițist, vă rog, vă implor lăsați-mă să merg, am acasă opt copii și o nevastă!”
”- Aha ... păi spune-așa, în condițiile astea se poate spune că ești în haine de lucru.”
Doi informaticieni se întâlnesc în parc. Unul din ei avea o bicicletă nou-nouță. Celălalt se minunează: ”Wow, super biklă tu! Cu cât te ruină bijuteria asta?”
”Fu gratis, omule!”
”Păi cum așa?”
”Păi na, ieri mă plimbam pe-aici prin parc și văd o tipă că vine pe bicicletă. Se oprește la mine, se dă jos, se dezbracă de tot ce avea și zice că pot să iau orice vreau eu de la ea.”
"Bravos maestre, super alegere ai făcut! Oricum hainele ei nu ți s-ar fi potrivit....

- Tataie, unde te duci cu bicicleta?
- La cimitir, băiete, la cimitir.
- Și cine o ia apoi de-acolo?
Citat din informațiile postate de site de organizatorii Maratonului Medieval din Mediaș, 2010: ”IN CAZ DE PLOAIE TRASEUL POATE FI DEOSEBIT DE DIFICIL DATORITA NOROIULUI. 35 %  DIN LUNGIMEA TRASEULUI NU POATE FI PARCURSA CU NICI UN FEL DE AUTOTURISM.”  90% din participanțiila PrimaEvadare 2010 știu de ce!! :-))) am pus la glume, poante și alte zâmbete .... mai mult ca sigur băieții din Mediaș au citit pățaniile din București...

A pedestrian stepped off the curb and into the road without looking one day and promptly gets knocked flat by a passing cyclist.
"You were really lucky there," said the cyclist.
"What on earth are you talking about! That really hurt!" said the pedestrian, still on the pavement, rubbing his head.
"Well, usually I drive a bus!" the cyclist replied.

1 Kommentar:

  1. Uite, mai am şi eu cîteva culese:
    http://bicla.ro/2010/02/bancuri-cu-biciclisti-si-despre-biciclete/

    AntwortenLöschen

I'm WATCHing YOU!! :-)