Dieses Blog durchsuchen

Dienstag, 18. Mai 2010

tristețe de biciclist

Dacă veți intra pe Maraton Medieval Mediaș 2010 veți găsi informații legate de mult-mult îndrăgitul Maraton Medieval din Mediaș. Lecturați și ne revizualizăm pe parcurs și la finalul epistolei:
Suma necesara inscrieri la MMM 2010 este de 51 lei aici mi s-au cepuit pupilele dupa cum urmeaza:
TAXA de participare este 36 lei care se plateste in contul Directiei pentru Cultura Sport Turism si Tineret Medias prin mandat postal la orice Oficiu Postal din tara (nr. cont: RO81TREZ5775010XXX001038; cod fiscal: 18263735) pana la data de 10 iunie 2010.
Pe mandatul postal se va mentiona:
TAXA PARTICIPARE MARATON MEDIEVAL MEDIAS 2010.
La aceasta taxa se mai adauga taxa de 15 lei pentru inchirierea cipului de cronometrare aoleu, că nu mai putem participa fără să închiriem chip de cronometrare, în an de super criză economică, când geme țara de șomeri .... ah, ălora li s-a tăiat și dreptul și cheful de a mai vrea să facă sport d-ăsta în concursuri organizate, taxa care va fi achitata la ridicarea nr. de participare si semnarea fisei de inscriere in data de :
18.IUN.INTRE ORELE 18-21 SAU
19.IUN. INTRE ORELE 8-10
Inscrierea la MMM2010 se face prin completarea formularului de mai jos pina la data de 10. iun.2010. Validarea inscrierii se face in urma achitarii taxei de participare de 36 lei prin mandat postal la orice Oficiu Postal din tara, in contul: RO81TREZ5775010XXX001038; cod fiscal : 18263735 
PRIMII 300 INSCRISI CARE AU ACHITAT TAXA DE PARTICIPARE (36 LEI PRIN MANDAT POSTAL)  VOR PRIMI LA RIDICAREA NUMARULUI DE PARTICIPARE CITE UN BUFF CU MASCOTA MARATONULUI.
Va rugam sa verificati lista inscrierilor si in cazul unor neconcordante sa sunati la numarul:0269/830321. Validarea inscrierii se va face in maxim 3 zile lucratoare de la achitarea taxei la posta.
Anul acesta nr. de locuri este limitat la 400 aoleu, de ce așa puțini?!?!? Până ce și prin Băneasa am încăput mai mulți, care e supărarea de au voie doar 400? La linia de start se vor face inscrieri numai in limita locurilor necompletate.
Măi oameni buni ..... mmmăăăăiiii oameni buuni, cum să încep, ca să mă și înțelegeți de ce sunt ATÂT DE URIAȘ de tristă??? Cum .... cum draku să nu fi trist, când constați că într-o Românie care abia intră în criză, participarea la un concurs de mici dimensiuni (atenție, MICI dimensiuni scris cu majuscule) nu se mai poate face decât cu un chip elecronic care mă costă 15 lei? Cunosc frumosul Maraton Medieval din Mediaș din 2005. Umblam cu o bicicletă cumpărată în rate cu banii unui prieten, fusesem o gașcă la primul nostru maraton, în Miercurea Ciuc, și acum ne buluceam la Mediaș, unde am avut o revelație legată de peisaj, traseu, organizare, spectacolul medieval dinaintea startului ... ce mai, pur și simplă m-am îndrăgostit de tot ce însemna evenimentul în sine. Și am revenit în 2006, altă nebunie. În 2007 chiar înainte de concurs am avut accident pe un traseu de week-end, in 2008 încă nu eram refăcută pentru mountain bike, anul trecut am ratat drumul până la Mediaș dintr-o prostie. Iar acum .... ziceam că OK, sunt în sesiune, dar o fugă pentru Maratonul Medieval tot scot eu cumva, la naiba! 
Cum să dai jumate de milion de lei vechi doar pentru în start, acum pe bune .... Nu m-am putut abține și i-am scris lui Dragoș: ”bine măi dragilor, ACUM v-ați gândit voi să scumpiți și să condiționați participarea? Adică cum nu pot plăti decât în cont de trezorerie? Asta înseamnă musai mandat poștal, deci pierd și timp mai mult, și comision mai mare decât dacă aș fi butonat la bancomat. De ce vreți voi să transformați și aceste concursuri în ceva accesibil doar celor cu bani? Sunt foarte tristă.” Avem atâtea alte sporturi de lux în țara asta, de ce și mountain bike-ul? Aaaaa, o să spuneți unii, nu te pune nimeni să participi la concursuri!! Beeeeee, așa e măi, dar e aiuuuureeeea ..... De ce să transformăm acțiuni bazate pe voluntariat în acțiuni simandicoase? Acum nu vreau să merg până acolo încât să suspectez primăria locală de alte interese .....  Dar e scump, e prea scump.
În 2005 știu că organizatorii au găsit o soluție și ne-am putut pune corturile în curtea unui complex de la marginea orașului. A fost super fein! În 2006 știu că m-am hotărât spontan să merg și am putut avea un loc într-un dormitor comun al căminului unui liceu din Mediaș. Condiții mizerabile, dar era o variantă acceptabilă totuși. Acum, dacă fac un calcul, distracția asta mă duce la un minim de 400 RON: înscrierea, benzina, cazarea, mâncarea. 
Și limitarea numărului participanților la 400 ..... nu e frate cam puțin?! Ca doar știu traseul,  cum arată zona în general, suportă mult mai mult decât traseul din București, de la Prima Evadare. De ce doar 400 de oameni? Cazare se poate găsi și în Sighișoara, deci nu e vorba de capacitatea de cazare a orașului, clar.  
Pe site exista deja 40 de înscriși acum, nici unul nu a achitat încă. E acolo pus un 36 lei, parcă ar fi un preț d-ăla psihologic, cu 99 în coadă, pe bune. 36 + 15 fac 51. Parcă mă încurcă și acel 1 din final, putea să fie 50, nu? De ce 51? Ca să îmi arăți că se poate și peste juma de milion? Wow, ce pompos și grav sună: jumătate de milion .....
Ca să nu mai spun că am citit deja comentarii pe site, unii întreabă de recomandări cazare la un preț accesibil, altii descriu greutățile întâmpinate la plata taxei prin mandat poștal, date incomplete ..... abia s-a dat drumul la înscrieri, urmează restul
Eu m-am înscris, ce-i drept, dar încă mă mai gândesc dacă chiar merită acest sacrificiu financiar....TRISTEȚE INCOMENSURABILĂ PE PROPRIUL MEU TRASEU MENTAL DE BIKLĂ...
P.S. 0
Am primit feed-back de la organizator și e clar că opinia mea nu se pupă cu a maselor. Cipul de cronometrare cică a fost lăudat de toți participanții, pentru că se afișează clasamentul foarte rapid. OK, e conform chestii ăleia, ”dai un ban, dar stai în față”. Dacă lipsa de răbdare costă bani, atunci așa să fie! Poate dăm și profesorilor o idee, că așteptăm câte o lună sau două până ne aflăm notele la teste sau examene ..... și acolo, zic eu, parcă e mai important.
Pe de altă parte, înțeleg că aceste chipsuri de cronometrare au existat și anul trecut. De ce trebuie să plătim închirierea lor? Am fi putut depune o garanție returnabilă la finish. Buletinul și o sumă de bani, dacă cumva există riscul de a nu fi returnate. Ce plătim acum de fapt? Cine știe, să mă lumineze și pe mine, că nu-s la curent cu tehnica. 
P.S. 1
Cine pleacă de vineri, mâna sus! Poate mergem în coloană, poate ne cuplăm și facem costurile mai mici.
P.S. 2 - 19.05.2010
Despre cum plătim: Am fost la poștă. Era coadă. Am cerut formulat de mandat poștal. Am căpătat unul și am plecat, să nu întârzii la facultate. L-am completat cu ce știam, l-am sunat pe Dragoș să îl întreb cum fac cu denumirea exactă a destinatarului, el zice că pot prescurta Direcția pentru Cultura, Sport, Tineret și Turism. Și zice că probabil e posibil să achit și de la bancomat. Are dubii el. Am dubii și eu. Mă duc din nou la aceeași poștă. Am stat la coadă de 3 persoane. Dau mandatul. Nu e bine. Trezoreria de unde, ce oraș? Mediaș, Sibiu? Nu ajunge. Plus că ce e aia D.C.S.T.T.? Nu e bine. Nu îl mai sun pe Dragoș că nu mai am credit pentru prostii d-astea. Vin acasă și scriu pe forumul competiției: Ce filială a trezoreriei, că habar nu am. Anunț că nu am putut efectua plata, teoria e de nota zece, practica ne cam omoară. Încerc să mă debarasez să mai blamez mereu și să dau vina pe România. Deci de vină sunt eu, că nu știu în ce oraș este trezoreria Primăriei din Mediaș. Poate fi în Mediaș. Dar poate fi și in Sibiu. În Austria sigur nu este. Deci aștept răspuns. Dacă nu, cel târziu vineri achit prin bancomat.
P.S. 3 - 19.05.2010
In primul rind scuze pentru problemele intimpinate la plata taxei. Intentia a fost sa eliminam cozile din ziua inscrierii. Mai nou, plata se poate face si electronic dar in cursul zilei de astazi o sa aveti aici si un raspuns mai clar si mai detaliat din partea persoanei care se ocupa direct de verificarea platilor. Rugamintea e sa nu faceti mai multe plati pe acelasi nume ( -BADWORD- sa intimplat) si sa aveti grija cind va inscrieti sa nu tastati gresit. Sunt multe cazuri in care data de nastere a fost introdusa gresit si prin urmare categoria de virsta nu e corespunzatoare.
Raspunsurile noastre o sa le gasiti doar aici.
Anul acesta, organizatorul principal este Primaria Medias. Noi, A.S.CICLOMED, care am organizat acest eveniment pina acum, o sa ne implicam lafel de mult si in acest an, dar partea de responsabilitati, taxe, premii, etc apartine Directiei pentru Cultura Sport Turism si Tineret Medias.
P.S. 4 - 20.05.2010 
Pe mandatul postal la DESTINATAR completati: DIRECTIA PT CULTURA MEDIAS, la C.U.I. 18263735, str. C. Coposu nr. 3, loc. Medias, cont nr. RO81TREZ5775010XXX001038 deschis la TREZORERIA MEDIAS si la suma 36 lei. Pe verso mandat postal la loc de corespondenta se mai trec inca o data datele voastre si mentiunea: taxa inscriere Maraton Medieval 2010!
La expeditor rog completati toate datele personale, inclusiv CNP, pentru o mai usoara identificare !
Din orice banca se poate plati daca ai cont de debit la banca respectiva !
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati !!
Claudiu - 0740396682

P.S. 5 - keep in touch on Facebook, Maraton Medieval 
Here, surely after the ride! Enjoy it! 
P.S. 6 - între timp ”m-am mai obișnuit” cu aceste taxe, că nu am de ales. Concursul a fost o aventură frumoasă, comentariul e la luna iulie.





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)