Dieses Blog durchsuchen

Samstag, 30. Juli 2011

My IRONBIKE 2011

The idea:

mergem? Oradea?!?! AGAIN?!?!??? Te-ai dilit de tot?!?!? E anu morții??? Nu ziceai tu că vrei să mori pe-un ghețar la peste 7.000 de m? Nu mai ai răbdare aku?!









Bike route 741329 - powered by Bikemap 

04.07.2011: Și totuși se pare că nu mă răzgândesc.
Și totuși există iubire
Și totusi există blestem
Dau lumii, dau lumii de știre
Iubesc, am curaj și mă tem.” - am achitat taxa de participare, am primit două zile de concediu, am verificat bikla de hârtoape. Și știu sigur că cele 11 ore limită sunt, pentru mine, mult prea scurte. Dar tot merită o descalificare :-))
06.07.2011: Căutăm bucureșteni ironbikeri :-)
Ufff, credeam că am rezolvat cu transportul până acolo. Era un băiat pe forum care zicea că ar avea loc în mașină și caută o echipă, să împartă costurile de transport. Cum eu nu fac echipă decât cu echipamentul meu, nu vrea să mă ia. Logic, pe foamea asta, vrea și el să plătească mai puțin pe benzină, așa, dacă mă ia pe mine, nu face nici o șmecherie. Poate nu găsește pe nimeni până la urmă și-l văd că iese mai scump decât ar fi ieșit cu mine în mașină. Deci caut în continuare o oportunitate potrivită să ajung la Oradea cu tot bagajul și să fiu și adusă retur, tot cu tot bagajul, că e biklă, cort și tot ce implică cazarea în cort. Deci exclus să mă cărăbănesc cu trenul. Mașina mea nu are revizia făcută și nici anvelopele nu-s tocmai bune, hm ...... mai am timp de găsit soluții. Nu am bani să pun șosete la mașină și să-i fac revizia, fir-ar să fie! 
12.07.2011 Gata, am găsit echipă de drum dus-întors, prin bunăvoința lui Horațiu Campian. Va fi o ceată completă, plecăm de joi seara, abia aștept. 
26.07.2011  În sfârșit, azi am apucat să tipăresc roadbook-ul și să-mi arunc o sprânceană pe el. Impresionantă lucrare, felicitări organizatorilor!! La momentul de față, semne de întrebare sunt legate de:
- ce iau cu mine pe traseu 
- de ce nu a fost posibil să aflăm totuși niște date de contact ale campingului Ștefan, un număr de telefon, un web-site, un e-mail (pe internet găsesc doar campingul Venus!)
- cum naiba va fi cu meteorologia, că tare aș plânge dacă ar ploua înainte și în ziua cursei (!) - I hate mud!!
Am sunat ieri și azi de câteva ori la campingul Venus, unde îmi rezervasem o căsuță. În mod ciudat, nu răspunde nimeni pe niciunul dintre numerele de telefon, așa că habar nu am dacă voi sta în cort sau la o căsuță. Eram dispusă să dau 40 RON/noapte, mai ales dacă plouă, că la ce ploi văd anul ăsta, nu-ți mai vine să lași cortul în camping și să pleci la un concurs care ține cel puțin 11 ore!! Și la cât se fură .... nu-ți vine să-ți lași lucrurile în cort și să pleci, nu?!
Da, vom vedea, vom vedea, mai sunt doar 3 zile până la start.
Sper să mă încadrez în cele 11 ore, sper-sper-sper-sper :-)))))



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)