Dieses Blog durchsuchen

Dienstag, 19. Juli 2011

slalom printre competiții

Sezonul competițional anterior, adică vara 2010, l-am considerat ca fiind peste așteptări, cu 6 concursuri și un podium. Sezonul 2011 este, pe neașteptate, muuuult peste așteptări. În luna mai anunțam cu tristețe că, în lipsa unui venit lunar, va trebui să renunț la toate competițiile din 2011. Apoi am găsit de lucru și am deja ”timpuri grele și pline” în spate: o sesiune fără nici o restanță și șase concursuri, dintre care 3 triatloane cu 3 podiumuri, un mountain bike pur cu podium (Comana) și un half IRONMAN cu medalie de finisher și o experiență inedită și de neuitat. Ah, și un debut în duatlon.
Mă pregătesc pentru half IRONBIKE și încă două triatloane, ca să închei circuitul de GrandPrix 2011, mă gândesc să mai atac și un al doilea duatlon prin septembrie, după care trebuie să mă potolesc, pentru că banii s-au dus și începe și școala.
O vară fierbinte, și la propriu și la figurat.
Investiții radicale, majore în echipament sportiv. Ce nu am cheltuit în 5 ani de zile, se îngrămădește acum. 
Fac slalom printre concursuri, trăiesc clipa, împart bucuriile și încerc să nu mă las copleșită de obsesia Himalayei. Visez necontenit la Himalaya și acolo va fi a doua mea casă. Sau unica. Pentru că aici nu a fost niciodată.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)