Dieses Blog durchsuchen

Samstag, 21. März 2020

corona time _ 3

Una câte una se închid grupele comerciale de pe Facebook de aici de la noi din regiunea Pinzgau. Sunt mai multe grupe care funcționează bine de ceva ani, cine are ceva de vânzare sau de dăruit postează acolo. Am vândut și eu de două ori.

Compania de electricitate a trimis e-mail:
”În actualele condiții suntem de baricade și asigurăm furnizarea de curent electric. Am adaptat schimburile și încercăm să nu ne expunem colegii la risc.”

Uniunea Internațională de Triathlon a trimis azi e-mail către antrenori și arbitri, informații, restricții, încurajări.

Ironman trimite aproape la fiecare două zile e-mail-uri asemănătoare și antrenorii comunică, fac planuri de mentenanță, activitate intensă pe grup.

Primăria trimite updates.

O firmă de zidărie oferă transport gratuit de alimente pentru cei care au nevoie.

Numărul deceselor este în creștere, aproximativ 1.300 de noi înregistrări în mai puțin de 24 de ore.

Nu am ieșit azi. Am desenat intens și neobișnuit de repede. ”Lucrez” la genunchiul accidentat. E liniște deplină în zonă, nu se aud mașini, nu se aud sirene, nu se aude nimic de fapt ..... se văd munții strălucind în albul lor pe un cer dureros de albastru. Zile de vară timpurie.





Ieri la ora 23:00

Nu m-aș mira să apară primele suicide, oameni care nu mai rezistă presiunii psihologice.
Toți se întreabă ce urmează după Corona Virus ....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)