Dieses Blog durchsuchen

Samstag, 21. März 2020

vindecare holistică: ruptură de ligamente - ziua 13-14

Ziua 13 de la accident (vineri, 20.3.2020):
Am rămas acasă astăzi. Aproximativ două ore de meditație, masat genunchiul, dialog cu celulele, vizualizare. Rutina mea cea mai nouă. Am desenat imaginea pe care am vizualizat-o alaltăieri acolo pe pajiștea de pe munte. Mi-a ieșit excelent și nici nu a durat mult, cam cinci ore doar. Bașca că a fost al doilea desen pe ziua de azi!
Toată ziua am ascultat cei trei măreți despre ”mind over matter” (Dispenza, Lipton și Braden).

Ziua 14 de la accident (sâmbătă, 21.3.2020):
Se împlinesc taman două săptămâni de la accident. Limitarea spectrului de mișcare se restrânge cu viteza melcului. Uneori simt niște ”mișcări” în genunchi de parcă ar fi cineva care gătește prin bucătărie :-)
Pe seară m-am dus iar pe munte pe traseul meu obișnuit, dar am prelungit la coborâre. M-a prins întunericul. Trei ore de meditație activă. Nu am întâlnit pe nimeni. Chasing the mzsticism for real. 12 km per total. Ultima oră în întuneric și vânt. Wind of Change in the Air. 
Merg la culcare fără șină și fără nici o altă protecție pentru genunchi. Nu sunt convinsă că e o idee bună, dar mă risc. Oricum mă trezesc la orice întoarcere, deci pot avea grijă.
Plouă puternic acum.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)