Dieses Blog durchsuchen

Sonntag, 23. Februar 2014

Duatloane, duatlonuri, duathlons ....

Un al doilea episod din primele știri pentru sportivii amatorii (sau ”de agrement”, nu știu cine și cum se consideră), iaca două noutăți pe piața de duatlon bucureștean :-) - un pic cam din scurt, că nu trebuie să ne uităm tradițiile prea repede -:
2 martie 2014, Parcul Tineretului - organizator este Pegas Triatlon Club
Evenimentul apare și pe Facebook.
Startul e lejer, de la ora 11.
Costă 80 de lei per echipă ștafetă, deci 40 lei/pax.
La alte informații nu m-am uitat încă, dar scormoniți și voi pe site-ul lor.
Eu sper să fie friguleț, ploios, sau măcar înnorat, ca să nu fie lume prin parc, pentru siguranța tuturor. Deși ar fi frumos niște public .... poate vin vecinii, colegii de la muncă, clienții din zonă, maidanezii și mâțele .... care se bagă?

.... io voi alerga, prima oară fac și io o ștafetă. Tocmai îmi revin după coasta aia fisurată, deci va fi un test bun. Colega de echipă se va da cu bicla și ne-am propus să fie ceva fără pretenții de timp. Acum nah, nu știu cum fură valul pe fiecare-n parte. Io pot s-alerg decent, deci e bine. 
22 martie 2014, duatlon de șosea în Buftea, organizat de Pegas Triatlon Club, detalii aici.
30 martie 2014, duatlon tot de asfalt - denumit Campionatul Național de Duatlon -, organizat de federație în zona Piața Unirii - Biblioteca Națională - Casa Poporului (recunosc că nu am știut că s-a definitivat acolo mutarea bibliotecii naționale).
Taxa de participare + ”taxa de licență” este suportată exclusiv de sportivii amatori/de agrement :-) și ar fi 60 + 10 RON. Toți ceilalți nu plătesc nici un fel de taxă.
Vă recomand să citiți cu ochii cât cășile regulamentul, că e cel puțin interesant. Aici este sursa directa.
Evenimentul a fost anunțat pe Facebook

13 aprilie 2014, la Brașov de data asta, un alt duatlon, despre care am scris deja aici. Tot șosea, spre marea mea încântare :-)
Cam atât deocamdată. 
Mai existau două-trei duatlonuri off-road, prin zona Brașovului, din ce-mi aduc aminte, dar momentan nu găsesc informații despre ele.

Spor la alergat :-) & biciclit :-)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)