Dieses Blog durchsuchen

Sonntag, 28. Juli 2013

Echipament de bicicletă dat în urmărire generală!

În mai puțin de 24 de ore de la postare, se pare că sacul cu lucruri a fost găsit, posesorul de fapt a anunțat că a fost sunat și the case is solved :-)
Locul faptei și ocazia: 
Brașov, Livada Poștei, în aria de tranziție amenajată cu ocazia Triatlonului Brașov
Data și intervalul orar aproximativ:
28 iulie 2013, probabil între 12:00 și 14.
Posesorul de drept se numește Ilie Răzvan și a suferit o pierdere majoră de echipament de bicicletă, nemaigăsindu-și sacul cu lucruri la locul menționat.
Ca urmare, îl ajut și dau și eu în ”urmărire generală” pe termen lung, apel către toți care mai vin pe la concursuri sau văd pe la vreun prieten, cunoscut, amic aceste două piese de echipament:


 Dacă a fost cu intenție, dacă a fost o eroare (sacul nr. 73) - la o adică chiar nu mai contează. Contează ca cel care se află acum în posesia sacului respectiv, implicit a echipamentului respectiv, să găsească o variantă pentru a returna, direct sau pe ocolite, aceste obiecte. Îl poate contacta direct pe cel care suferă după ele, mă poate contacta pe mine, să-mi lase un comentariu pe blog cu nr. de telefon (nu va apare publicat). Orice variantă este acceptată.
Dacă cumva a fost cu intenție, cel care a comis așa ceva, să rețină o chestie: faptele de acest gen sunt destul de pedepsite de ”providență” și pedepsele dor, de regulă. Dacă le vinde, de bani se alege praful. Dacă le folosește, să fie atent la accidente urâte .... nu e de glumă.
Noi încă credem că e vorba de o simplă eroare. 
28 iulie 2013, 23:36

4 Kommentare:

  1. Anca, vezi ca la un moment dat au mutat niste rasteluri cu biciclete si echipament in tranzitia de la livada postei. Si eu m-am panicat ca nu imi mia gaseam bicicleta dar totul a fost OK, mutasera un raster pe trotuarul opus liceului. Incearca sa vorbesti cu organizatorii. Mihai Petrov

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Merci Mihai. Chestiunea a fost dezbătută și pe Facebook, eu personal nu am nici un motiv să vorbesc cu organizatorul despre asta. Mă bucur că s-a rezolvat.

      Löschen
  2. Laudabil ca ai facut un mesaj special pentru un coleg triatlonist, altii care se lauda cu toate ocaziile ca promoveaza si sunt tari pe media si comunicare nu s-au bagat sa ajute, probabil s-au gandit ca daca nu le iese nimic, de ce ar face-o. Mi se pare admirabila initiativa!

    AntwortenLöschen
  3. Bravo, ma bucur ca si-a recuperat lucrurile!!

    AntwortenLöschen

I'm WATCHing YOU!! :-)